Subject: Eisma - mahasõidu ehitamiseks näidislahenduse väljastamise
From: "Sander Treijar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 14:43:22 +0200

Tere!

Geodeesia manuses.

Sooviks rajada mahasõitu näidislahenduse järgi:

Mäekuninga ja Kasteheina kinnistute vahele.

Geodeesia manuses. Mis edasi - sooviks rajada juba kevadel.

-- 

Lugupidamisega

-- 

Sander Treijar

Juhataja/ Arhitekt

AKTURE OÜ

Tel: +372 557 1444

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.